22 May 2013

(GAMBAR) dihujung waktu

orang panggil aku man, fareed, irman, irwan kat sini..tp aku xkisah la korang nak panggil aku ape..janji korang tau yg nama yg korang panggil tu ialah aku.hahaa..ini kali lah..tahun ni kira tahun last dkt ukm..byk moment penting yang mengubah diri menjadi lebih matang..matang ke?terpulang la nak ckp ape..sebab matangkan subjektif..*its subjective bro..ni ayat ustaz abu..haha..tp mmg betul la..kat sini la bru blaja the real life dalam masa yg sama menuntut ilmu..bukan mudah wei..bukan sekadar melafazkan guna mulut je tp saat kita ada waktu kejadian tu yg penting..ape yg aku merapu ni!!

***
this is my story..

gambar menceritakan segalanya tp xsemua orang tau cerita disebalik gambar

cosmate aku yang pelbagai ragam..
pendiam tapi berisi (matdin)the boss(lidin)always give the response(matjerp)sabahan(niem)katang(ajey)the concluder(mi)keeptrying(anas)joker(taqin)
ade yg xde dalam gmbar..kitorang ade 20 student laki..
 all of us..did you find me??



***
byk lagi gmbr tp malas nak nyelongkar
kbye

0 comments:

 
© Copyright 2035 Fareed Kadir
Theme by Yusuf Fikri