22 September 2012

budak tahun akhir

cekedauud...proud to be a smka miri..dulu kamilah budak sekolah..ahhaa..sekarang kami dah sampai tahun akhir pengajian di Universiti Kebangsaan Malaysia..insyaAllah ada rezeki akan graduasi tahun depan..semua yang berlaku sepanjang tiga tahun hanya akan tinggal gmbar kenangan dan cerita-cerita mulut sahaja..walaupun begitu, kenangan itu yang akan sentiasa kami pegang.haha..keindahan itu terasa walaupun pahit manis telah dirasa..chewaaaah..:)

bersama kami di bumi ukm tetap ada perbezaan..pertama kami mempunyai minat yang berbeza antara satu sama lain..minat berbeza, jadi pendapat kami pun berbeza..tapi tu semua x jadi masalah buat kami kerana kekuatan kami ialah hubungan sahabat yang erat.ibarat isi dan kuku, ibarat adik beradik. dan hubungan itu yang buat kami gembira bila bersama..


pmr kita duduk sama-sama, spm pun kita amik sama..even stpm pun kita masih sama..sampailah ke ukm pun masih sama..haha..memang dah ketentuan kita untuk sama-sama belajar..membesar sama-sama..untong la kan ada geng sama..orang lain ade?ade kot..haha..tu la, setiap orang ada cerita masing-masing kan..dan ini cerita saya..

moga sama-sama dapat kejayaan dunia akhirat..dapat keje baik..ade keluarga..moga sihat selalu!kenang daku dalam doa kalian.doa sahaja yang mampu mengeratkan hubungan kita...:p


xtau nak tulis ape..tulis camane pun bukan ade orang bace pun..10 tahun akan datang, aku nak tgok entri ni..pastinya aku gelak bila baca entri ni..haha..ni la entri aku buat time aku study dulu..tu je kot..sekian!

0 comments:

 
© Copyright 2035 Fareed Kadir
Theme by Yusuf Fikri