14 September 2012

First Week

baru seminggu kat sini dah xsihat badan..nauzubillah..org ckp bila kita didatangi musibah,tu tandanya balasan utk segala perbuatan dosa kita..hikmahnya..supaya kita lebih dekat dengan Pencipta..dan bukan Allah saje2 nak bagi demam..yang pasti ada hikmah yang lebih baik utk diri ini. tapi kita kne kuat sebab xde org lain yang boleh tolong kte kat sini melainkan diri kita sendiri..perghh..bayangkan..walaupun keadaan demam yang melampau, masih boleh drive sampai ke Tangkak Johor..pastu boleh bawa moto utk beli barang2..ye la,kalo x buat sendiri, sapa yang nak buat..

Alhamdulillah, demam itu berkurang dari semasa ke semasa..insyAllah lepas ni, akan lebih berhati-hati..jangan main hujan, makan ubat..makan makanan yang sihat..banyak lagi la..yang penting, pastikan diri dalam keadaan sihat..ingat, jangan lupa tanggungjawab kita sebagai Abd Allah k..haha..

Pesanan utk diri sendiri dan orang lain, kalau kita x suka sangat kat seseorang jangan la nampak sangat..berpada-pada la..xyah la nak tunjuk..jangan difikirkan kepentingan peribadi sahaja, kerana setiap manusia juga punya kepentingan peribadi masing-masing..bila semua manusia tunjukkan ego masing-masing maka rugi lah.
 
© Copyright 2035 Fareed Kadir
Theme by Yusuf Fikri