04 January 2013

Tahun Baru 2013

Ni la sambutan ambang 2013 kitorang..slaluny org pegi tengok keramaian..kan biasa nya banyak keramaian waktu nak kira detik tiba 2013..kat shah alam, kat putrajaya..apa-apa pun nak ucapkan selamat menyambut tahun 2013..walaupun kta xdigalakkan sambut sgt tahun masihi ni sebab kita ada tahun hijrah..haha
kitorang punya sambutan biasa2 je makan lepak..tp yang luar biasa kitorang sambut kat KLIA..
bkn skadar lepak biasa, tp nak amik mood sebelum exam..bila tgok airport mesti nak balik tempat sendiri.
so kne jawab exam dulu baru leh balik rumah..
















lepas je dr klia, kt move ke putrajaya..waktu sambutan dah habis..sbb tu nampak kosong je..kalo x, kompom ramai..






main character : were five!

btw..kepada yang berkenaan selamat menyambut 2013..semoga tahun ni lebih baik dari tahun 2012..yang baik kt terus amalkan dan yang buruk kt tggal kat tahun2012.
#semoga berjaya dalam exam..



1 comments:

Za Noh said...

ceyyyy syok lah nya tek :p

 
© Copyright 2035 Fareed Kadir
Theme by Yusuf Fikri