23 February 2011

tak teruk sangat dan aku okey


hello...
tak sangka benda tu berlaku untuk kali kedua dalam hidupku
harap berlaku untuk kali yang terakhir..
!!!!!

maafkan aku wahai kaki sebab dah buat kau terca
lar..
bukan aku sengaja nak accident moto
tapi semuanya ketentuan dari Allah..

(".)(.")*

mungkin selepas ini aku akan lebih berhati-hati..
walaupun sakit,aku tetap perlu terus kehadapan kerana ada benda yang lebih bernilai
daripada merasa kesakitan.
ya Allah,permudahkan lah segala urusan ku..
aku bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk terus menulis blog ni..

jadi,nasihat aku untuk kawan-kawan aku yang bermotosikal
sila berhati-hati..kerana ramai yang menyayangi anda..

sebelum lupa,aku nak ucap terima kasih buat kwn baik aku
taqin ngn ding..
sebab korang baik dengan aku,aku tak lupa jasa korang
ade mase,aku bawak korang pegi sarawak..!!!

3 comments:

QALBY said...

napa ko? acident ka? uki juga?

Irman Fareed Kadir said...

acident sikit...huhuuu..ok dah skrg ni..

a d e n g said...

oit~ len kali hati2...

 
© Copyright 2035 Fareed Kadir
Theme by Yusuf Fikri