14 August 2011

tebik posa aku


Helo babe?!apesal la kau ni..sikit-sikit nak merajuk..kau ingat aku ni apa ar..tolong la..em,maksud aku bukan x boleh merajuk.tapi agak-agak la..bukannya aku ni kau punya..jangan nak memandai okeyh..aku bukan nak komplen yang kau tu suka merajuk,tapi ada makna lain.maknanya ialah jangan nak senang2 suruh aku buat tu buat ni.aku bukan mesin robot yang kau boleh setting..sukati aku la babe..takkan la aku kena buat apa yang kau suruh buat..aku adalah aku,apa-apa yang aku buat,depend dengan kehendak.kalau aku xnak buat,seriously aku memang xnak buat.biarlah kita buat sesuatu yang kita betul-betul nak buat.baru ikhlas dan mudah..tak gitu deh???

1 comments:

The Everyting In My Life said...

dude!! wat the hell is goes around? r u ok now?hopefully la o..hahaha...bahagiakn diri dulu bak kata org ya tek then baru happy kn org lain..OK?hehehe...
surely urself...tebik gagagagaga..

 
© Copyright 2035 Fareed Kadir
Theme by Yusuf Fikri